Alla inlägg den 25 juli 2014

Av attviljamabra - 25 juli 2014 18:04

Nu ska jag ge mig iväg på äventyr vid kusten. Ska bli härligt att komma iväg från allting ett tag och få tänka på nuet och bara njuta. Sol, bad, båtturer och fiske med de som står mig närmst just nu. Känns inte helt fel!

Ska även komma igång med träningen under den här tiden vilket jag längtat efter :) 

Har hunnit med lite sommarshopping också. Vadå deprimerad? Nej, att kämpa emot är något tvång jag har!

Så för en gångs skull blir det en paus ifrån dubbellivet och enbart till att njuta av ett enkelt enkelliv. 

Men det betyder inte att den här bloggen byter riktning. Tycker fortfarande att det är viktigt att prata om psykiskt mående och jag har väldigt mycket som jag planerat att skriva om här nu när jag känner mig lite starkare. Jag märker ju på statistiken att ni är en del som är inne och kikar, vilket värmer så himla mycket! Jag minns när jag mådde som sämst och sökte efter en liknande blogg. Dem jag hittade var antingen jättedeprimerande med självskadeinfluenser eller från såna som förlorat någon i just självmord. Men ingen om tips från nån som varit nere i skiten och visste hur man skulle hantera brister i vården, eller så. Så jag hoppas att någon uppskattar att det dyker upp lite information ifrån någon som har varit i vården!

Vill också passa på att tacka för det första mailet, trodde ärligt talat inte att jag skulle få något där. Så tack du som skrev, ifall du läser det här! Och jag hoppas jag kunde ge ett okej svar!





Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Lever med bland annat svår depression som leder till självmordsbenägenhet. Bloggen är min ventil, ett ställe där jag kan få visa hur jag egentligen mår och vem jag är.
Diagnoser: PTSD, depression, GAD, BDD, social fobi.

Mail: attviljamabra@gmail.com

Kategorier

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards